10 tipů pro stránku Kontakty

27. 2. 2015

Stránka Kontakty je jednou z nejnavštěvovanějších a přitom nejpodceňovanějších stránek na vašem webu. Jak ji využít na maximum?

1. Udržujte stránku Kontakty aktuální

Není nic horšího než neaktuální stránky kontakty. Zkontrolujte si především telefonní a e-mailový kontakt. Jak asi působí na zákazníka, když se mu ozve v telefonu, že číslo neexistuje, nebo se mu vrátí e-mail jako nedoručitelný?

2. Kdy se vám zákazník dovolá?

Kupodivu jen minimum firem má napsáno na stránce Kontakty u telefonního kontaktu, kdy je číslo dostupné. Stačí za telefon napsat např. "Po - Pá od 9 do 16 hodin".

3. Jak rychle odpovíte na e-mail

Zákazníky rovněž potěší, když je u firemního e-mailu poznámka s dobou odpovědi - např. "Na Vaše dotazy odpovíme nejpozději následující pracovní den". Netřeba dodávat, že byste měli slib dodržet.