Užitečný Blog

27. 02. 2015 - 10 tipů pro stránku Kontakty

Stránka Kontakty je jednou z nejnavštěvovanějších a přitom nejpodceňovanějších stránek na vašem webu. Jak ji využít na maximum?

01. 02. 2015 - Jak poznat kvalitní SEO agenturu?

Jak zjistíte během výběru agentury, zda vám přitáhne slibované zákazníky.

19. 01. 2015 - Google Partners startuje nový rok s novými možnostmi pro partnery i klienty

Partnerský program společnosti Google nabízí nyní až 2 000 Kč bonus pro nové klienty.

21. 12. 2014 - Hlavní výhodou online inzerce je přesnost cílení

Přemýšlíte o online reklamě? Pak vězte, že její hlavní výhodou je přesné cílení na vaše potenciální zákazníky.

21. 11. 2014 - Užitečné rady k SEO přímo od Googlu

Google již před lety vydal a stále aktualizuje doporučení pro webmastery ohledně SEO - optimalizace pro vyhledávače.

21. 10. 2014 - Dynamický remarketing je dostupný nejen e-shopům

Google zpřístupnil dynamický remarketing i společnostem nabízejícím ubytování, reality, letenky, nebo prodej automobilů.

12. 09. 2014 - Google pro e-shopy - průvodce kampaněmi v Google Nákupech

Nové Google Nákupy hýbou světem e-shopů a zvláště před Vánoci mohou být významným zdrojem tržeb z reklamy na Googlu.

21. 08. 2014 - Možnosti propagace na internetu

Máte malou, nebo středně velkou firmu? Pak se jistě chcete co nejvíce přiblížit ke svým zákazníkům. Na internetu jich najdete tisíce. Jak na to?

31. 07. 2014 - Google představil službu Moje firma. Je zdarma

Firemní zápis se zobrazuje všem, kteří hledají název firmy. I vy můžete o své firmě sdělit zákazníkům více informací a komunikovat s nimi třeba prostřednictvím fotek. 

12. 06. 2014 - Jak si vedou malé a střední firmy na internetu?

Případová studie od Googlu prozradila, že na internetu je více jak 80 procent firem, ale aktivně jej používá pouze čtvrtina. Jak?

29. 05. 2014 - Co chystá Google v kampaních pro Nákupy

Google ČR na svém blogu zveřejnil plánovaná vylepšení pro reklamní kampaně pro Google nákupy, efektivní formu reklamy pro e-shopy.

12. 05. 2014 - Pozor na nabídky registrace domén za přemrštěné ceny

Majitele firem opět oslovují firmy s nabídkou registrace domény s názvem firmy a koncovkou .eu, nebo .com.

02. 05. 2014 - Google Partners zve na Marketing festival do Brna

V listopadu se uskuteční druhý ročník největší marketingové akce u nás a Google je obsahovým partnerem.

29. 04. 2014 - Které katalogy firem jsou užitečné?

Každý majitel firmy s webovými stránkami je masírován nabídkami zápisu do internetových katalogů? Které se vyplatí?

29. 04. 2014 - Google AdWords má nové kampaně pro Nákupy

Reklamní systém Googlu mění dosavadní PLA kampaně na novou verzi.

28. 03. 2014 - Hodí se PPC reklama i pro lokální firmy?

Ano! A to díky možnosti regionálního zacílení reklamy v Google AdWords i Seznam Skliku.

17. 02. 2014 - Mobilní internet nadále roste, v roce 2013 o polovinu!

Během loňského roku se počet uživatelů navštěvující mobilní stránky zvýšil o 50 procent na 2,2 miliónu uživatelů.

29. 01. 2014 - Jak vyhodnocovat reklamní kampaně na internetu?

Spustili jste reklamní kampaň na Seznamu nebo Googlu? Super. Ale víte, zda a jak budete měřit její účinnost?

22. 01. 2014 - Novinky z PPC reklamy v roce 2013

Loňský rok byl bohatý na novinky především v Google AdWords. Seznam přišel s velkou změnou v Skliku hned po novém roce.

30. 12. 2013 - Co se stalo v SEO v roce 2013?

Končící rok byl velmi bohatý na novinky z optimalizace pro vyhledávače a na změny, které obor značně ovlivnily.

03. 12. 2013 - Největší výhody e-shopů oproti kamenným obchodům

Klasičtí prodejci, ještě váháte se zřízením e-shopu? Proč Češi raději nakupují na internetu, než v tradičních prodejnách?

30. 11. 2013 - Sklik chystá velkou novinku, v testování je retargeting

Retargeting, nebo-li oslovení dřívějších návštěvníků webu je nyní ve fázi beta testování.

20. 11. 2013 - Google Partners - novinka Googlu pro agentury

Google sjednocuje své partnerské programy pod jediný název, Google Partners.

24. 10. 2013 - Dynamický remarketing - Google připravil další zbraň online prodejcům a marketérům

Remarketing je známý již delší dobu, jedná se o oslovení dřívějších návštěvníků webu. Co je to ale dynamický remarketing?

28. 09. 2013 - Google Tag Manager - mějte své kódy na webu pod kontrolou

Google nedávno spustil užitečnou pomůcku pro webmastery a reklamní agentury. Pod jeden kód se dají vložit veškeré měřící kódy návštěvnosti, nebo měření úspěšnosti reklamních kampaní.

<< První   1 | 2 | 3   Poslední >>