Internetová reklama (PPC)

Cílená reklama na internetu přináší výsledky, které můžeme lehce změřit. Reklamní kampaně na Seznamu nebo Googlu jsou dostupné i malým firmám.

Jak je to možné? Může za to PPC (pay-per-click, tedy platba za proklik). Platíte pouze, když někdo na váš inzerát klikne a dostane se tak na Vaše webové stránky.

Kdy je spuštění internetové reklamní kampaně vhodné?

  • máme nové webové stránky - vždycky trvá až několik týdnů než se projeví např. výsledky optimalizace pro vyhledávače
  • máme „horké“ nabídky - např. speciální nabídka ubytování na blížící se svátky
  • trápí nás velká konkurence - někdy narazíte na zavedenou konkurenci, která buduje stránky již několik let a je těžké se před ní dostat v neplacených výsledcích hledání

Co vám může nabídnout Užitečnýweb.cz v oblasti internetové reklamy?

Stanovení cílů reklamní kampaně

Rozebereme Vaše potřeby a cíle. Kde jste nyní a kam se chcete dostat? 

Analýza a návrh klíčových slov

Rozebereme vaše hlavní produkty a služby. Zjistíme klíčová slova a slovní spojení vašeho podnikání. Právě ty použijeme do reklamních kampaní. Sklik i AdWords navíc nabízí nástroje pro návrh klíčových slov, který vám může pomoci.

Nastavení kampaní a reklamních sestav

Na základě analýzy vytvoříme odpovídající počet reklamních kampaní a sestav tak, aby se zobrazovaly odpovídající inzeráty (viz následující bod). Např. pro Penzion Fantazie v Třeboni jsme vytvořili kampaně zaměřené na jižní Čechy a na Třeboň. Na obě se zobrazovaly jiné inzeráty s odpovídajícím zaměřením (ubytování jižní Čechy, ubytování Třeboň), cena za proklik se pohybovala pod dvě koruny.

Vytvoření inzerátů

Vytvoříme poutavé inzeráty na základě předchozí analýzy. Inzerátů vytváříme několik a testujeme jejich úspěšnost. S tím souvisí další postup.

Sledování kampaně

Kampaň klienta v Sklik nebo Adwords stále sledujeme, zkoušíme a přidáváme klíčová slova a inzeráty. Cílem je dosáhnout co nejvyššího počtu přivedených návštěvníků za co nejnižší cenu. Samozřejmě s ohledem na klíčová slova a slovní spojení související s podnikáním klienta.

Samozřejmostí jsou pravidelné reporty z PPC systémů a sledování úspěšnosti kampaní.

Zaujala vás možnost reklamy na internetu?

Kontaktuje nás, rádi se s vámi sejdeme. A nezapomeňte, že internetová reklama „pouze“ přivede potencionální zákazníky. Důležité je mít pro ně připraveny kvalitní stránky.

Poptávkový formulář


* Položky označené hvězdičkou jsou povinné