Optimalizace pro vyhledávače (SEO)

Vyhledávače používá drtivá většina uživatelů (v ČR vede Seznam před Googlem, ostatní vyhledávače jsou již vcelku nepodstatné). Proto je nutné zajistit vašim stránkám dobrou pozici ve výsledcích hledání. Toho dosáhneme kvalitním provedením stránek a získáním co nejkvalitnějších odkazů z jiných webový stránek.

Pomůžeme vám v tom v několika krocích. Nejdřív vaše podnikání na internetu podrobíme analýze.

Analýza webových stránek

Rozebereme vaše hlavní produkty a služby. Zjistíme klíčová slova a slovní spojení vašeho podnikání. Provedeme analýzu webových stránek (obsah, technické zpracování, použitelnost stránek). Podíváme se na vaši konkurenci a zjistíme aktuální pozice ve vyhledávačích (Seznam, Google) na vaše produkty a služby. Z analýzy vyplyne řada doporučení.

Úprava stránek a textů

Navrhneme obchodní texty, které zaujmou potencionální zákazníky a pomohou na stránky přivést návštěvníky. Jistě vám doporučíme zveřejňovat aktuality z oboru. Pokud najdeme na stránkách technické překážky, v součinnosti s vaším dodavatelem je odstraníme. Pokud máte internetové stránky od nás, bude vše podstatně jednodušší.

Tímto vyřešíme tzv. on-page faktory (ovlivnitelné přímo na vašem webu). Poté se podíváme po internetu.

Získání odkazů registrací do katalogů

Základem je registrace do předních českých katalogů (Firmy.cz, Najisto.cz, Mapy Google, Bezvaportál a několik dalších). Vytvoříme text pro katalogy (titulek, popis, podrobný popis, klíčová slova) ve dvou až třech variantách. Všechny budou obsahovat názvy vašich produktů a služeb. Pro vylepšení pozice ve vyhledávačích stránky podle potřeby zaregistrujeme do cca stovky dalších internetových katalogů s použitím vytvořených textů.

V mnoha konkurenčních oborech to ovšem nemusí stačit.

Získání dalších odkazů

Kvalitním obsahem stránek, především aktualitami z oboru, můžeme získat zpětné odkazy na stránky a tím zvýšit jejich nalezitelnost a návštěvnost. Je rovněž možné vyměnit odkazy s jinými weby, které jsme vytvořili, nebo ještě lépe získat odkazy ze stránek autoritativních v oboru (např. odkaz ze stavebního portálu pro web stavební firmy apod.).

Využít můžete i komunikaci se zákazníky přímo na vašich stránkách (např. ve formě otázek a odpovědí, disksuního fóra s odborníky apod.).

Tím ovšem SEO nekončí. Nadále je nutné stránky aktualizovat, získávat další odkazy a sledovat návštěvnost.

Zaujala vás možnost zvýšit návštěvnost vašich stránek?

Kontaktuje nás, rádi se s vámi sejdeme.

Poptávkový formulář


* Položky označené hvězdičkou jsou povinné