Jak napsat kvalitní marketingový text?

8. 3. 2012

Jak napsat text, který prodá vaše zboží a služby? Inspirujte se několika ověřenými tipy!

Chcete napsat úspěšný obchodní text? Pak se řiďte následujícími pravidly:

1. Upoutejte pozornost již v první větě, nejlépe v prvním slově

Podívejte se na tento článek. Otázka v nadpise stránky upoutá téměř vždy. Kdo by nechtěl napsat kvalitní obchodní text?

2. Používejte jazyk, kterým mluví cílová skupina

Svého dědu byste s nabídkou léku na prostatu neoslovili Hej, kámo. Takové oslovení si můžete dovolit v nabídce skateshopu.

Při psaní textu se soustřeďte na zákazníka, na jeho potřeby a přání. Prodejte mu to, co chce on!

3. Vykládejte příběh

Lidé se rádi ztotožňují s uvěřitelnými příběhy skutečných lidí, jako jsou oni sami. Vymyslete příběh, který by se mohl stát vašemu cílovému zákazníkovi. Ne, lidé se sušenkami běžně po ulici neběhají.

A ještě jednou - napište uvěřitelný příběh.

4. Nezapomeňte na výzvu k akci

Na konci svého textu zopakujte, co chcete, aby čtenář udělal. Chcete prodat svůj produkt? Tak vyzvěte potenciálního zákazníka ke koupi! Budujete značku? Nezapomeňte ji v textu několikrát zopakovat.

Největší chybou obchodních textů je, když si čtenář na konci řekne: "No a co mám teď udělat?"

Nedopusťte to.

Chcete napsat obchodní texty pro Váš web? Kontaktujte nás, rádi se postaráme i o váš web!

Zdroje k článku

Blog píše Miloslav Ondilla, najdete jej na Twitteru jako @EntiCZ