Jaké novinky přináší nový Facebook profil pro firmy?

27. 3. 2012

Na přelomu března a dubna dojde k zásadní změně firemních stránek na Facebooku. Co je nového a jak změn využít? Připravili jsme přehled pravidel pro hlavní fotografii a tipy na správu Facebook stránek.

Nový Timeline pro firemní stránky bude povinný od 30. března 2012.

Zrušení Landing page

Uvítací stránka, kterou viděli noví fanoušci, nebo příchozí z reklamy, bude zrušena. Místo ní se návštěvníkům zobrazí Zeď. Tato změna zvyšuje důležitost obsahu Zdi Facebook stránky.

Nová úvodní fotografie

Dosavadní landing page částečně nahrazuje Úvodní fotografie. Ta má několik omezení:

  • minimální šířku 399 pixelů
  • nesmí obsahovat nabídky, slevy, informace o cenách
  • nesmí obsahovat výzvy ke sdílení, lajkování, stahování
  • nesmí obsahovat ani další reklamní sdělení a výzvy k akci (na to je ovšem určena Facebook Ad :-)
  • nesmí obsahovat ani kontaktní údaje (web, e-mail, adresu)
  • nesmí porušovat autorská práva
  • finální šířka bude 851 x 315 pixelů

Dosavadní profilová fotka bude mít rozměry 180 x 180 pixelů a bude zasahovat do úvodní fotografie.

Končí klasické menu a záložky

Levé menu bude zrušeno a záložky se nově zobrazí pod velký profilový obrázek. Jejich pořadí bude přizpůsobitelné, nezobrazené záložky bude přístupné po kliknutí na rozbalovací šipku.

Komunikace s fanoušky

Nově budou moci fanoušci zaslat soukromou zprávu Stránce. To otevírá nové možnosti pro komunikaci s fanoušky.

Další informace najdete na justit.cz ve výborných článcích Daniela Dočekala.

Blog píše Miloslav Ondilla, najdete jej na Twitteru jako @EntiCZ