Google Point se mění na Google Engage pro agentury

2. 5. 2012

Oblíbený program, ve kterém je zaregistrováno na 400 firem i jednotlivců, se mění. Jaké novinky přináší Google Engage?

Google se zaměří na aktivní členy

Jak avizovali lidé z českého Googlu na konferenci Google Point 2012, budou se více věnovat těm členům, kteří spravují účty Google AdWords klientům. Ti nejaktivnější se mohou dočkat i osobního školení a konzultací se specialistou z Googlu.

Povinné bude samozřejmě MCC centrum.

Program Google Engage najdete na nové adrese: www.google.cz/reklama/engage

Co je to Google Engage (dříve Google Point)?

Google Engage je vzdělávacím a marketingovým program pro firmy, agentury i jednotlivce, kteří inzerují na internetu (nejen) prostřednictvím reklamního systému Google AdWords. Obsahu řadu studijních, marketingových a statistických informací o online reklamě a marketingu. Jednou ročně pořádá český Google vzdělávací konferenci.

Aktivní členové mohou pro své klienty získat kredit zdarma do Google AdWords.

Užitečný web (ASI informační technologie s. r. o.) je členem programu od jeho začátku v březnu 2011.