Dynamický remarketing - Google připravil další zbraň online prodejcům a marketérům

24. 10. 2013

Remarketing je známý již delší dobu, jedná se o oslovení dřívějších návštěvníků webu. Co je to ale dynamický remarketing?

Novinka, v Česku známá několik měsíců, kombinuje remarketing a reklamy s produktovými informacemi (PLA).

Remarketing - oslovte své návštěvníky

Remarketingové reklamy (textové i grafické) se zobrazují podle daných pravidel uživatelům, kteří navštívili vaše webové stránky v předchozích dnech. V praxi to funguje jednoduše - uživatel navštíví e-shop s elektronikou a následující dny vidí na internetu při procházení stránek s reklamou od Googlu inzeráty typu "Stále hledáte novou TV?...".

Remarketing můžete vylepšit vytvořením cílených seznamů - např. pouze uživatele, kteří byli v košíku, ale nedokončili nákup, návštěvníky určité kategorie zboží apod.

Dynamický remarketing - ukažte své produkty!

Dynamický remarketing do grafických inzerátů navíc přidává náhled a cenu produktů, které si uživatel na vašem e-shopu prohlížel! Nebo dokonce, které vložil do košíku, ale nákup z jakéhokoliv důvodu nedokončil!

Kouzla s remarketingem

Remarketing se dá velice dobře využít třeba k propagaci cílených slev. Např. pro skupinu uživatelů, kteří nedokončili nákup se hodí dát odkaz na stránku se slevovým kupónem pouze pro ně. Takový, již dříve k nákupu "nalomený" návštěvník, pravděpodobně nákup dokončí a bude spokojený s vaší nabídkou právě pro něj.

Dobrým tipem je také remarketing cílit co nejpřesněji podle navštívených kategorií zboží. Uživatel, který chce koupit dětské kolo, nebude nadšen inzeráty na posilovací stroje, i když budou ze stejného sportovního e-shopu. A pravděpodobně na váš inzerát ani neklikne.