Sklik chystá velkou novinku, v testování je retargeting

30. 11. 2013

Retargeting, nebo-li oslovení dřívějších návštěvníků webu je nyní ve fázi beta testování.

Vybraní klienti dostali do rukou retargeting, tedy obdobu remarketingu známého z kampaní v konkurenčním Google AdWords. Seznam tuto velkou novinku sliboval někdy od jara, nyní veřejné testování oznámil na blogu Skliku 29. listopadu.

Sklik slibuje podstatné zvýšení efektivity v obsahové síti

Reklamy v obsahové síti (content) nejsou příliš efektivní a třeba bannery přináší sice velký počet zobrazení, ale velmi nízkou míru prokliku. Retargeting by měl statistiky změnit. Cílené oslovení návštěvníků, kteří již dříve navštívili inzerovaný web, je mnohem efektivnější a čísla z konkurenčního systému AdWords, který už funkci má delší dobu, toto potvrzují. Google je ovšem ještě dál a nabízí dynamický remarketing, ve kterém spojuje klasické bannery s produkty z e-shopů.

Toto by ovšem Seznam mohl také nabídnou, k dispozici má silné Zbozi.cz

Veřejné spuštění retargetingu je plánované na začátek roku 2014.