Google Partners - novinka Googlu pro agentury

20. 11. 2013

Google sjednocuje své partnerské programy pod jediný název, Google Partners.

Google Česká republika změnu představil na Google Agency Day 5. listopadu v Praze.

Samotná registrace do Google Partners je zdarma. Ovšem abyste se stali certifikovaným partnerem Google, musíte splnit tři hlavní požadavky:

  • nejméně jeden ze zaměstnanců (připojených k firemnímu profilu) musí získat individuální certifikaci Google AdWords (základní test a jeden pokročilý z inzerce ve vyhledávání, nebo grafické reklamy)
  • minimální útrata na MCC účtu musí být aspoň 10 000 USD za posledních 90 dní
  • dále bude Google nově sledovat dostatečnou aktivitu na MCC účtu, míru udržení klientů a efektivitu na jejich účtech

Proč se stát certifikovanou agenturou?

Certifikát Google Partner je osvědčením kvality agentury, důkazem důvěry, kterou v agenturu Google a klienti vkládají. Google Partner je uveden v databázi agentur a navíc získá další výhody - přístup k nejnovějším produktům, vylepšením a školením Google profesionálů.

Výhody i pro pouze registrované agentury

Každý registrovaný má přístup k propagačním kupónům pro nové zákazníky a ke vzdělávacím materiálům. Certifikace je navíc nově zcela zdarma (dříve 50 dolarů za jeden test).