12. 9. 2014
Nové Google Nákupy hýbou světem e-shopů a zvláště před Vánoci mohou být významným zdrojem tržeb z reklamy na Googlu.
O Google Nákupech jsme již psali několikrát:
Google od září vypíná staré PLA kampaně a nahrazuje je novou verzí nazvanou Google Nákupy (Google Shopping camppaigns). A správcům kampaní přidává dárek - příručku Shape Up Your Shopping Campaigns (ke stažení zdarma v angličtině).
Vyvarujte s chybám, nebo je napravte podle upozornění v Google Merchant Centru, kam posíláte svůj feed produktů. Používejte co nejlepší titulky a popis produktů, který vybízí ke kliknutí. Nezbytné jsou kvalitní fotografie.
Svůj feed posílejte nejlépe jednou denně aktuální s produkty skladem.
V obchodě je pohromadě zboží stejných kategorií, zboží v akci, to nejlépe prodávané. Zkuste takto strukturovat i své kampaně. Nově je můžete lehce rozdělit do skupin přímo v AdWords.
Rozdělte Google Nákupy do více kampaní podle sezónních nabídek.
Nově můžete nastavit ceny za proklik podle podílu zobrazení, konverzí, nebo podle skupin produktů. Výnosnější produkty mohou mít vyšší cenu za klik. Konvertuje vám některá skupina produktů lépe a málo se zobrazuje? Navyšte cenu za klik!