21. 10. 2014
Google zpřístupnil dynamický remarketing i společnostem nabízejícím ubytování, reality, letenky, nebo prodej automobilů.
Na své si tak přijdou cestovní agentury, realitní společnosti, nebo autobazary. Připomeňme si, jak dynamický remarketing funguje.
Z našich statistik vyplývá, že dynamický remarketing je až 7x účinnější než klasický remarketing a až 20x účinnější než obecné bannery. (pod pojmem klasický remarketing myslím obecné bannery e-shopu, nebo textové inzeráty pro dřívější návštěvníky stránek - potenciální zákazníky).
Více najdete také v našem starším článku o dynamickém remarketingu.
Jak využít dynamický remarketing, pokud nemáte e-shop, ale nabízíte některé z vybraných zboží, nebo služeb? Nový dynamický remarketing je určený pro nabídku hotelů, pronájmů, vzdělávacích kurzů, letenek, pracovních nabídek, nemovitostí, zájezdů, nebo místních nabídek.
Narozdíl od dynamického remarketingu pro e-shopy není možné využívat Google Merchant Centrum. Feed s vaší nabídkou musíte vložit přímo do AdWords kampaně, nebo přes Google AdWords API, což již vyžaduje práci programátora.
Jinak vše funguje podle bodů 1 až 6 uvedených výše. Díky dynamickému remarketingu můžete oslovit potenciální zákazníky cílenou nabídkou vašich produktů a služeb.