Cílená reklama na internetu přináší výsledky, které můžeme lehce změřit. Reklamní kampaně na Seznamu nebo Googlu jsou dostupné i malým firmám.
Jak je to možné? Může za to PPC (pay-per-click, tedy platba za proklik). Platíte pouze, když někdo na váš inzerát klikne a dostane se tak na Vaše webové stránky.
Co vám může nabídnout Užitečnýweb.cz v oblasti internetové reklamy?
Rozebereme Vaše potřeby a cíle. Kde jste nyní a kam se chcete dostat?
Rozebereme vaše hlavní produkty a služby. Zjistíme klíčová slova a slovní spojení vašeho podnikání. Právě ty použijeme do reklamních kampaní. Sklik i AdWords navíc nabízí nástroje pro návrh klíčových slov, který vám může pomoci.
Na základě analýzy vytvoříme odpovídající počet reklamních kampaní a sestav tak, aby se zobrazovaly odpovídající inzeráty (viz následující bod). Např. pro Penzion Fantazie v Třeboni jsme vytvořili kampaně zaměřené na jižní Čechy a na Třeboň. Na obě se zobrazovaly jiné inzeráty s odpovídajícím zaměřením (ubytování jižní Čechy, ubytování Třeboň), cena za proklik se pohybovala pod dvě koruny.
Vytvoříme poutavé inzeráty na základě předchozí analýzy. Inzerátů vytváříme několik a testujeme jejich úspěšnost. S tím souvisí další postup.
Kampaň klienta v Sklik nebo Adwords stále sledujeme, zkoušíme a přidáváme klíčová slova a inzeráty. Cílem je dosáhnout co nejvyššího počtu přivedených návštěvníků za co nejnižší cenu. Samozřejmě s ohledem na klíčová slova a slovní spojení související s podnikáním klienta.
Samozřejmostí jsou pravidelné reporty z PPC systémů a sledování úspěšnosti kampaní.
Zaujala vás možnost reklamy na internetu?
Kontaktuje nás, rádi se s vámi sejdeme. A nezapomeňte, že internetová reklama „pouze“ přivede potencionální zákazníky. Důležité je mít pro ně připraveny kvalitní stránky.