Máte graficky nádherný web plný zajímavého obsahu? Vysokou návštěvnost z vyhledávačů? A přesto od vás nikdo nenakupuje? Na vině jsou nejspíš špatné texty.
Řada studií potvrdila, že uživatelé na webu neradi čtou dlouhé texty. Nezajímají je detaily, text pouze přelétnou pohledem. Zákazníka je třeba zaujmout. Jak se nám to podaří?
Klienta nezajímá, jaký váš produkt je, ale co mu přinese. Radost, pobavení, bezpečí. Zaměříme se na konkurenční výhody, jedinečnost výrobku.
Jinak budeme psát pro mládež a jinak pro seniory. Vždy text přizpůsobíme cílové skupině, rozdělíme do krátkých vět, rozčleníme nadpisy a odstavci.
V textu budeme používat klíčová slova, přes která vás najdou uživatelé vyhledávačů.
Zopakujme si hlavní přínosy kvalitního webového textu: