Pro přední českou stavební společnost vylepšujeme weby a spravujeme reklamní kampaně.
Cílem prací je zvýšit návštěvnost webových stránek firmy díky optimalizaci pro vyhledávače. Přivést potencionální zákazníky z Německa pomocí PPC kampaní ve vyhledávači Google.
Optimalizaci jsme začali analýzou webu, jeho návštěvnosti. Vybrali jsme společně se zákazníkem nejdůležitější produkty a služby (klíčová slova pro optimalizaci):
Webmasterovi jsme navrhli řadu změn v textu webu, informační struktuře, provázání stránek, titulcích a externích odkazech. Na některá klíčová slova se stránky nově objevily ve výsledcích hledání. Vyhledávačům ovšem trvá až několik týdnů, než změny zaregistrují.
Další prací je získání odkazů, tzv. linkbuilding. Pro odkazy je možné využít obecné a oborové katalogy, spřízněné webové stránky (partneři, sponzorované organizace a akce), PR weby (placené články).
K zhodnocení používáme měření návštěvnosti a cílů (získání kontaktů) pomocí Google Analytics. První výsledky očekáváme v nejbližších týdnech.
Klient rozšířil spolupráci s námi o další projekt, kterým jsou nové byty v Praze 8 Prosecké skály. Pro projekt zajišťujeme PPC reklamu (intenzivně využíváme reklamní síť Google AdWords, která umožňuje cílení na realitní a lokální webové stránky), optimalizaci pro vyhledávače a hledáme možnosti placené propagace na regionálních a oborových portálech.
Dalším novým webem, o jehož propagaci se staráme, jsou Bioplynové stanice Fortexbioplyn.
Od roku 2000 vytvořil desítky webů měst, obcí a firem, řada z nich uspěla v soutěžích krásy a přinesla svým majitelům spousty zákazníků.
Ve volném čase se věnuje rodině včetně německého boxera.
Kontaktní údaje
E-mail: miloslav.ondilla@asi.cz
Tel.: 776 075 480